Skip to main content

ﮐﯿﺎ ﻟﮍﮐﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؟

ﮐﯿﺎ ﻟﮍﮐﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺘﯽ
ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ؟ ﻭﮦ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﻮ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ
ﺣﮑﻢ ﮨﮯ؟ ﮈﯾﭧ ﭘﺮ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﻮﮞ
ﮐﻮ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﮐﯿﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮨﮯ؟
ﺟﻮﺍﺏ :
ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺌﮯ ﻟﮍﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ
ﺗﺼﻮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺮﻡ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﺳﮯ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻧﮯ
ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﭘﮍ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻣﺤﺘﺎﻁ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺍﭘﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ
ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮨﮯ :
ﻳٰـﻨِﺴَﺂﺀَ ﺍﻟﻨَّﺒِﯽِّ ﻟَﺴْﺘُﻦَّ ﮐَﺎَﺣَﺪٍ ﻣِّﻦَ ﺍﻟﻨِّﺴَﺂﺀِ ﺍِﻥِ ﺍﺗَّﻘَﻴْﺘُﻦَّ ﻓَـﻠَﺎ ﺗَﺨْﻀَﻌْﻦَ ﺑِﺎﻟْﻘَﻮْﻝِ
ﻓَﻴَﻄْﻤَﻊَ ﺍﻟَّﺬِﻱْ ﻓِﻲْ ﻗَﻠْﺒِﻪِ ﻣَﺮَﺽٌ ﻭَّﻗُﻠْﻦَ ﻗَﻮْﻟًﺎ ﻣَّﻌْﺮُﻭْﻓًﺎo
ﺍﮮ ﺍﺯﻭﺍﺝِ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ! ﺗﻢ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﯽ ﺑﮭﯽ ﻣِﺜﻞ
ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ، ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﭘﺮﮨﯿﺰﮔﺎﺭ ﺭﮨﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﮨﻮ ﺗﻮ ‏( ﻣَﺮﺩﻭﮞ ﺳﮯ ﺣﺴﺐِ
ﺿﺮﻭﺭﺕ ‏) ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﺮﻡ ﻟﮩﺠﮧ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮧ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺩﻝ
ﻣﯿﮟ ‏( ﻧِﻔﺎﻕ ﮐﯽ ‏) ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﮨﮯ ‏( ﮐﮩﯿﮟ ‏) ﻭﮦ ﻻﻟﭻ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺍﻭﺭ ‏( ﮨﻤﯿﺸﮧ ‏)
ﺷﮏ ﺍﻭﺭ ﻟﭽﮏ ﺳﮯ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻧﺎ۔
ﺍﻻﺣﺰﺍﺏ، :33 32
ﻣﺬﮐﻮﺭﮦ ﺑﺎﻻ ﺁﯾﺖ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﷲ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺯﻭﺍﺝ ﻣﻄﮩﺮﺍﺕ ﮐﻮ
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﻌﻠﯿﻢ ﺩﯼ
ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺮﻡ ﻣﺮﺩ ﺳﮯ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﻭﻗﺖ ﻧﺮﻡ ﻟﮩﺠﮧ
ﻧﮧ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺟﺐ ﺑﮭﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﻏﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﺳﮯ ﻧﺮﻡ ﻟﮩﺠﮧ
ﺍﭘﻨﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻟﭽﮏ ﺩﮐﮭﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺧﺮﺍﺑﯿﺎﮞ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﺘﯽ
ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ :
ﻋَﻦْ ﺟَﺎﺑِﺮٍ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﻪ ﻋَﻦِ ﺍﻟﻨَّﺒِﻲِّ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻗَﺎﻝَ
ﻟَﺎ ﺗَﻠِﺠُﻮﺍ ﻋَﻠَﯽ ﺍﻟْﻤُﻐِﯿﺒَﺎﺕِ ﻓَﺈِﻥَّ ﺍﻟﺸَّﻴْﻄَﺎﻥَ ﻳَﺠْﺮِﻱ ﻣِﻦْ ﺍَٔﺣَﺪِﮐُﻢْ ﻣَﺠْﺮَﯼ ﺍﻟﺪَّﻡِ
ﻗُﻠْﻨَﺎ ﻭَﻣِﻨْﮏَ ﻗَﺎﻝَ ﻭَﻣِﻨِّﻲ ﻭَﻟَﮑِﻦَّ ﺍﷲَ ﺍَٔﻋَﺎﻧَﻨِﻲ ﻋَﻠَﻴْﻪِ ﻓَﺎَٔﺳْﻠَﻢُ .
ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺎﺑﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺟﻦ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﮯ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮧ
ﮨﻮﮞ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻧﮧ ﺟﺎﺅ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺭﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﻥ
ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺩﻭﮌﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺟﺎﺑﺮ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮨﻢ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ ﯾﺎ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ! ﺁﭖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮨﮯ؟ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ
ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﮨﺎﮞ ﻣﯿﺮﮮ ﻟﯿﮯ ﺑﮭﯽ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻟﻠﮧ
ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻣﯿﺮﯼ ﻣﺪﺩ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ‏( ﻣﯿﺮﺍ ﮨﻤﺰﺍﺩ ‏) ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ
ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔
ﺍٔﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ، :3 309 ، ﺭﻗﻢ : 14364 ، ﻣﻮٔﺳﺴﺔ ﻗﺮﻃﺒﺔ
ﻣﺼﺮ
ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺴﻨﻦ، :3 475 ، ﺭﻗﻢ : 1172 ، ﺩﺍﺭ ﺍﺣﻴﺎﺀ ﺍﻟﺘﺮﺍﺙ ﺍﻟﻌﺮﺑﻲ
ﺑﻴﺮﻭﺕ
ﻃﺒﺮﺍﻧﻲ، ﺍﻟﻤﻌﺠﻢ ﺍﻟﮑﺒﻴﺮ، :9 14 ، ﺭﻗﻢ : 8984 ، ﻣﮑﺘﺒﺔ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ
ﺍﻟﻤﻮﺻﻞ
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ :
ﻋَﻦْ ﻋُﻘْﺒَﺔَ ﺑْﻦِ ﻋَﺎﻣِﺮٍ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﻪ ﺍَٔﻥَّ ﺭَﺳُﻮﻝَ ﺍﷲِ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ
ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﻗَﺎﻝَ ﺇِﻳَﺎﮐُﻢْ ﻭَﺍﻟﺪُّﺧُﻮﻝَ ﻋَﻠَﯽ ﺍﻟﻨِّﺴَﺎﺀِ ﻓَﻘَﺎﻝَ ﺭَﺟُﻞٌ ﻣِﻦَ ﺍﻟْﺎَٔﻧْﺼَﺎﺭِ
ﻳَﺎ ﺭَﺳُﻮﻝَ ﺍﷲِ ﺍَٔﻓَﺮَﺍَٔﻳْﺖَ ﺍﻟْﺤَﻤْﻮَ ﻗَﺎﻝَ ﺍﻟْﺤَﻤْﻮُ ﺍﻟْﻤَﻮْﺕُ .
ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻘﺒﮧ ﺑﻦ ﻋﺎﻣﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ
ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺗﻨﮩﺎ ﻋﻮﺭﺕ ‏(ﻧﺎﻣﺤﺮﻡ ‏) ﮐﮯ
ﭘﺎﺱ ﺟﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﺮﮨﯿﺰ ﮐﺮﻭ۔ ﺍﻧﺼﺎﺭ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺁﺩﻣﯽ ﻧﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ
ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﷲ ! ﺩﯾﻮﺭ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﮨﮯ؟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺩﯾﻮﺭ ﺗﻮ
ﻣﻮﺕ ﮨﮯ۔
ﺑﺨﺎﺭﻱ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، :5 2005 ، ﺭﻗﻢ : 4934 ، ﺩﺍﺭ ﺍﺑﻦ ﮐﺜﻴﺮ ﺍﻟﻴﻤﺎﻣﺔ
ﺑﻴﺮﻭﺕ
ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، :4 1711 ، ﺭﻗﻢ : 2172 ، ﺩﺍﺭ ﺍﺣﻴﺎﺀ ﺍﻟﺘﺮﺍﺙ
ﺍﻟﻌﺮﺑﻲ ﺑﻴﺮﻭﺕ
ﺍٔﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ، :4 149 ، ﺭﻗﻢ : 17385
ﺗﺮﻣﺬﻱ، ﺍﻟﺴﻨﻦ، :3 474 ، ﺭﻗﻢ : 1171
ﯾﮩﺎﮞ ﺻﺮﻑ ﺩﯾﻮﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺮﻡ ﺭﺷﺘﮯ ﻣﺜﻼً ﺟﯿﭩﮫ،
ﭼﭽﺎ ﺯﺍﺩ، ﻣﺎﻣﻮﮞ ﺯﺍﺩ، ﺧﺎﻟﮧ ﺯﺍﺩ، ﭘﮭﻮ ﭘﮭﯽ ﺯﺍﺩ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺳﺐ ﺷﺎﻣﻞ
ﮨﯿﮟ۔ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ :
ﻋَﻦِ ﺍﺑْﻦِ ﻋَﺒَّﺎﺱٍ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﻬﻤﺎ ﻋَﻦِ ﺍﻟﻨَّﺒِﻲِّ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ
ﻭﺳﻠﻢ ﻗَﺎﻝَ ﻟَﺎ ﻳَﺨْﻠُﻮَﻥَّ ﺭَﺟُﻞٌ ﺑِﺎﻣْﺮَﺍَٔﺓٍ ﺇِﻟَّﺎ ﻣَﻊَ ﺫِﻱ ﻣَﺤْﺮَﻡٍ ﻓَﻘَﺎﻡَ ﺭَﺟُﻞٌ ﻓَﻘَﺎﻝَ
ﻳَﺎ ﺭَﺳُﻮﻝَ ﺍﷲِ ﺍﻣْﺮَﺍَٔﺗِﻲ ﺧَﺮَﺟَﺖْ ﺣَﺎﺟَّﺔً ﻭَﺍﮐْﺘُﺘِﺒْﺖُ ﻓِﻲ ﻏَﺰْﻭَﺓِ ﮐَﺬَﺍ ﻭَﮐَﺬَﺍ
ﻗَﺎﻝَ ﺍﺭْﺟِﻊْ ﻓَﺤُﺞَّ ﻣَﻊَ ﺍﻣْﺮَﺍَٔﺗِﮏَ .
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱٍ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻤﺎ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺒﯽ
ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ
ﺷﺨﺺ ﮐﺴﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻧﮧ ﺟﺎﺋﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺫﯼ ﻣﺤﺮﻡ ﮐﮯ
ﺳﺎﺗﮫ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﻧﮯ ﮐﮭﮍﮮ ﮨﻮ ﮐﺮ ﻋﺮﺽ ﮐﯽ ﮐﮧ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ
ﺍﷲ ! ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯿﻮﯼ ﺣﺞ ﮐﺮﻧﮯ ﺟﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﺍ ﻧﺎﻡ ﻓﻼﮞ ﻏﺰﻭﮦ
ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮫ ﻟﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻏﺰﻭﮦ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﺟﺎﺅ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ
ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺣﺞ ﮐﺮﻭ۔
ﺑﺨﺎﺭﻱ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، :5 2005 ، ﺭﻗﻢ : 4935
ﻣﺴﻠﻢ، ﺍﻟﺼﺤﻴﺢ، :2 978 ، ﺭﻗﻢ : 1341
ﺍٔﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻨﺒﻞ، ﺍﻟﻤﺴﻨﺪ، :1 222 ، ﺭﻗﻢ : 1934
ﻟﮩٰﺬﺍ ﺑﻐﯿﺮ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﮯ ﻟﮍﮐﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺳﮯ ﭼﮭﭗ ﮐﺮ
ﻣﻼﻗﺎﺗﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ ﺣﺮﺍﻡ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ۔ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮩﯽ ﻣﻼﻗﺎﺗﯿﮟ ﺯﻧﺎ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ
ﺑﻨﺘﯽ ﮨﯿﮟ، ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺯﻧﺎ ﮐﮯ ﺳﺪّﺑﺎﺏ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ
ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺭﺍﺳﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﺭﻭﮐﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﺭﺷﺎﺩِ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮨﮯ :
ﻭَﻻَ ﺗَﻘْﺮَﺑُﻮﺍْ ﺍﻟﺰِّﻧَﻰ ﺇِﻧَّﻪُ ﻛَﺎﻥَ ﻓَﺎﺣِﺸَﺔً ﻭَﺳَﺎﺀَ ﺳَﺒِﻴﻼً .
ﺍﻭﺭ ﺗﻢ ﺯﻧﺎ ‏( ﺑﺪﮐﺎﺭﯼ ‏) ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﺑﮭﯽ ﻣﺖ ﺟﺎﻧﺎ ﺑﯿﺸﮏ ﯾﮧ ﺑﮯ ﺣﯿﺎﺋﯽ
ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺑﺮﯼ ﺭﺍﮦ ﮨﮯ۔
ﺑَﻨِﻲْ ﺇِﺳْﺮَﺁﺀِﻳْﻞ، :17 32
ﺍﭘﻨﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺣﺼﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﮐﮯ
ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ، ﮨﻤﺎﺭﯼ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺩﻭ ﺻﻮﺭﺗﯿﮟ
ﮨﯿﮟ : ﭘﮩﻠﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺪ ﺗﻮ ﻻﮔﻮ ﻧﮩﯿﮟ
ﮨﻮﺗﯽ، ﺗﺎﮨﻢ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﯾﺎ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺗﻌﺰﯾﺮﺍً ﮐﻮﺋﯽ ﺳﺰﺍ ﺩﮮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ
ﻋﺪﺍﻟﺖ ﮐﯽ ﺻﻮﺍﺑﺪﯾﺪ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺘﻨﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺳﻤﺠﮭﮯ ﺳﺰﺍ ﺗﺠﻮﯾﺰ ﮐﺮ
ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺻﻮﺭﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻟﮍﮐﺎ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯽ ﺯﻧﺎ ﮐﮯ
ﻣﺮﺗﮑﺐ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﮐﺮ ﻟﯿﮟ ﯾﺎ ﭼﺎﺭ ﮔﻮﺍﮦ ﺍﻥ
ﮐﮯ ﺟﺮﻡ ﮐﯽ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﺩﯾﮟ ﺗﻮ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺣﺪﺍً ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﺩﯼ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔
ﺯﻧﺎ ﮐﯽ ﺣﺪ ﻏﯿﺮﺷﺎﺩﯼ ﺷﺪﮦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﻮ ‏(100 ‏) ﮐﻮﮌﮮ ﺍﻭﺭ ﺷﺎﺩﯼ
ﺷﺪﮦ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺳﻨﮕﺴﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺳﺰﺍ ﺭﯾﺎﺳﺖ ﺍﻭﺭ ﺭﯾﺎﺳﺘﯽ
ﺍﺩﺍﺭﮮ ﺟﺎﺭﯼ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ، ﮐﻮﺋﯽ ﻓﺮﺩ ﻭﺍﺣﺪ ﺍﭘﻨﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺣﺪ ﻻﮔﻮ
ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺳﮑﺘﺎ۔
ﺑﮯﺭﺍﮦ ﺭﻭﯼ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺳﮯ ﺑﭽﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺑﭽﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﮯ
ﻟﯿﮯ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ۔ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﻮ
ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺑﭽﻮﮞ ﮐﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﻭﻗﺖ ﭘﺮ ﮐﺮﺩﯾﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﺟﺎﺋﺰ ﺭﺷﺘﻮﮞ
ﻣﯿﮟ ﻣﻨﺴﻠﮏ ﮨﻮﮐﺮ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺮﺍﺋﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﭻ ﺳﮑﯿﮟ۔
ﻭﺍﻟﻠﮧ ﻭ ﺭﺳﻮﻟﮧ ﺍﻋﻠﻢ ﺑﺎﻟﺼﻮﺍﺏ۔

Comments

Popular posts from this blog

محبت کے سجدے

*محبت کے سجدے* وہ دھوپوں میں تپتی زمینوں پہ سجدے  سفر میں وہ گھوڑوں کی زینوں  پہ سجدے چٹانوں کی اونچی جبینوں پہ سجدے وہ صحرا بیاباں کے سینوں پہ سجدے علالت میں سجدے مصیبت میں سجدے وہ فاقوں میں حاجت میں غربت میں سجدے وہ جنگ و جدل میں حراست میں سجدے لگا تیر زخموں کی حالت میں سجدے وہ غاروں کی وحشت میں پُر نور سجدے وہ خنجر کے ساۓ میں مسرور سجدے وہ راتوں میں خلوت سے مامور سجدے وہ لمبی رکعتوں سے مسحور سجدے وہ سجدے محافظ مدد گار سجدے غموں کے مقابل عطردار سجدے نجات اور بخشش کے سالار سجدے جھکا سر تو بنتے تھے تلوار سجدے وہ سجدوں کے شوقین غازی کہاں ہیں ؟ زمیں پوچھتی ہے نمازی کہاں ہیں ؟ ہمارے بجھے دل سے بیزار سجدے خیالوں  میں الجھے ہوے چار سجدے مصلے ہیں ریشم کے بیمار سجدے چمکتی دیواروں میں لاچار  سجدے ریا کار سجدے ہیں نادار سجدے ہیں،  بے نور، بے ذوق مردار سجدے سروں کے ستم سے ہیں سنگسار سجدے دلوں کی نحوست سے مسمار سجدے...

آخر ھم اپنے حق میں کب آواز اُٹھائیں گے؟

سوال تو بنتا ہے۔ ہر پاکستانی کا اپنی اپنی سیاسی پارٹی سےجنکےلیےلڑ مرنےکو بھی تیار ہو جاتےجنکےممبران اپنی پارٹی پرہلکی سی تنقید پر بھی منہ توڑ جواب دینا فرض سمجھتے ھیں۔ آج عالمی برادری کے سامنے ملک و قوم کو نیچا دکھانے کی بھرپورکوششیں کی جارہی ھیں تو ان کے منہ سے ٹرمپ کی بکواس کا جواب کیوں نہیں آرھا؟ Ask for Pakistan

پروفیسر فرنود ہاشم کی کہانی

٭ پروفیسر فرنود ہاشم کی کہانی ٭ مجھے یاد آئی مولانا نور محمد کی کہانی سے ------------------------------ ہمارے محلے میں ایک پروفیسر تھے ساری زندگی یونیورسٹی وکالج میں گزری  ایک شاگردہ سے کورٹ میرج کی ( کہا کرتے تھے کہ وقت پر پٹا لی تھی ) ایک ہی یونیورسٹی میں آخری عمر گزاری  میں جب مدرسہ میں پڑھ رہا تھا تو پروفیسر صاحب ارذل عمر میں تھے جب دیکھنے سننے کے قابل نہیں رہے تو کالج سے ریٹائر ہوگئے سرکاری مکان بھی واپس لینے میں سرکار نے دیر نہیں لگائی  وہ میرے محلے ہی میں آگئے جہاں انکے بچے ان سے الگ رہتے تھے اور انکے بھتیجے جوائینٹ فیملی میں رہتے تھے آبائی گھر میں فقہاء کے نام سے بہت چڑتے تھے لیکن جب کبھی فقہاء کی دوررسی قانون کو انکے سامنے نام لئے بنا بیان کیا جاتا تو وہ بہت خوش ہوتے اور کہتے کہ یہ ہے انسانی شعور کی انتہاء لیکن جب بتایا جاتا کہ یہ امام سرخسی کا قول ہے تو بہت جز بز ہوتے اور کہتے کہ انکو کیا پتہ دین کی سمجھ تو صرف غامدی صاحب کو آئی ہے 1400 سالوں میں بہرحال کل میرا ایک فوتگی پر جانے کا اتفاق ہوا … اور مجھے پروفیسر صاحب بہت یاد آئے …. پروفیسر صاحب  شدید تر...